
Jak zwiększyć pewność siebie i odważniej rozwijać własną markę?
Pewność siebie to jeden z kluczowych czynników skutecznego rozwijania marki. Pojawia się ona nie tylko przy bezpośrednim kontakcie z klientami, ale też chociażby przy wycenianiu własnej pracy. I to nie jest tak, że z pewnością siebie się rodzimy i albo ją mamy, albo...
Wewnętrzny krytyk – jak się z nim dogadać, aby wspierał nasze działania
Rozwijając własną markę w Twojej głowie mogą się czasem pojawiać stwierdzenia typu „Czy jesteś pewna, że się nie wygłupisz publikując ten post?” albo „Czy aby na pewno chcesz zaproponować taką stawkę za swoje usługi? Przecież nie masz jeszcze zbyt dużego...
Jak wyróżnić się na Instagramie (pozostając sobą) i przyciągać większą ilość odbiorców?
Często słyszy się, że aby z sukcesem rozwijać własną markę warto tworzyć wyjątkowe i wartościowe treści. Tylko co to tak naprawdę oznacza? Jak w szukaniu wyróżnika swojej marki nie zatracić siebie, a jednocześnie żyć w zgodzie z algorytmami? Jak tworzyć treści,...
Macierzyństwo bez lukru – czego nas uczy i jak te lekcje wykorzystać w biznesie
Dlaczego, gdy myślimy o powrocie do pracy po urlopie macierzyńskim od razu stawiamy siebie w gorszej pozycji od innych przedsiębiorczych kobiet? Dlaczego wmawiamy sobie, że ta przerwa w pracy była niekorzystna dla naszej kariery i że często musimy zaczynać od...
Jak pogodzić macierzyństwo z prowadzeniem własnego biznesu?
Najcenniejsza rada, jaką dostałam, będąc młodą mamą, która chce wrócić do pracy, brzmiała: „Kup sobie kubek termiczny, a nawet kilka – tylko wtedy nie będziesz narzekać na wiecznie zimną kawę”. Wiele kobiet, które wracają do prowadzenia własnej działalności po...
3 kroki do znalezienia klienta idealnego!
Czy kiedykolwiek przeszło Ci przez myśl stwierdzenie: “Dlaczego oni nie chcą ode mnie kupować? Przecież mam takie świetne produkty i usługi! Co robię nie tak?”? Jeśli tak to śmiem wysnuć teorię, że jednym z powodów dlaczego klienci do Ciebie nie przychodzą jest...
Kobieto, buduj swoją markę świadomie i odważnie!
Co ma wspólnego budowanie marki z psychologią? A no bardzo dużo! Dopóki bowiem nie uświadomimy sobie tego co jest dla nas najważniejsze, jakie są nasze wartości, zasady, których nie chcemy przekraczać itp to może być nam ciężko budować markę ODWAŻNIE i AUTENTYCZNIE!...
Od czego zacząć budowanie marki?
Załóżmy, że pracujesz w dziale księgowości w dużym korpo. Jednak w pewnym momencie swojego życia mówisz - mam dość już tej pracy na etacie, nadgodzin, pracy z przypadkowymi ludźmi! Założę własną firmę i będę działać na moich warunkach! Przyda mi się jakieś wyzwanie w...
“Kobiecy” vs “męski” biznes – czy w ogóle istnieje taki podział?
W świecie biznesu jest kilka stereotypów, które rozróżniają go na “kobiecy” i “męski”. Jednym z nich jest, że to mężczyźni po prostu lepiej prowadzą własne firmy niż kobiety. Albo, że pewne branże są “zarezerwowane” tylko dla mężczyzn, a inne tylko dla kobiet. Jest...
5 błędnych przekonań, które hamują rozwój twojej marki
Czy miałaś kiedyś taką myśl - “Ona to ma już taką super działającą firmę, zatrudnia tyle ludzi, realizuje świetne projekty, pewnie zarabia mnóstwo kasy, więc stać ją na porządną reklamę, czy piękną stronę internetową. A ja? Muszę tak ciężko pracować i pewnie i tak...