Jak pogodzić macierzyństwo z prowadzeniem własnego biznesu?

Najcenniejsza rada, jaką dostałam, będąc młodą mamą, która chce wrócić do pracy, brzmiała: „Kup sobie kubek termiczny, a nawet kilka – tylko wtedy nie będziesz narzekać na wiecznie zimną kawę”.  Wiele kobiet, które wracają do prowadzenia własnej działalności po...

czytaj dalej
3 kroki do znalezienia klienta idealnego!

3 kroki do znalezienia klienta idealnego!

Czy kiedykolwiek przeszło Ci przez myśl stwierdzenie: “Dlaczego oni nie chcą ode mnie kupować? Przecież mam takie świetne produkty i usługi! Co robię nie tak?”?  Jeśli tak to śmiem wysnuć teorię, że jednym z powodów dlaczego klienci do Ciebie nie przychodzą jest...

czytaj dalej
Kobieto, buduj swoją markę świadomie i odważnie!

Kobieto, buduj swoją markę świadomie i odważnie!

Co ma wspólnego budowanie marki z psychologią? A no bardzo dużo! Dopóki bowiem nie uświadomimy sobie tego co jest dla nas najważniejsze, jakie są nasze wartości, zasady, których nie chcemy przekraczać itp to może być nam ciężko budować markę ODWAŻNIE i AUTENTYCZNIE!...

czytaj dalej
Od czego zacząć budowanie marki?

Od czego zacząć budowanie marki?

Załóżmy, że pracujesz w dziale księgowości w dużym korpo. Jednak w pewnym momencie swojego życia mówisz - mam dość już tej pracy na etacie, nadgodzin, pracy z przypadkowymi ludźmi! Założę własną firmę i będę działać na moich warunkach! Przyda mi się jakieś wyzwanie w...

czytaj dalej
5 błędnych przekonań, które hamują rozwój twojej marki

5 błędnych przekonań, które hamują rozwój twojej marki

Czy miałaś kiedyś taką myśl - “Ona to ma już taką super działającą firmę, zatrudnia tyle ludzi, realizuje świetne projekty, pewnie zarabia mnóstwo kasy, więc stać ją na porządną reklamę, czy piękną stronę internetową. A ja? Muszę tak ciężko pracować i pewnie i tak...

czytaj dalej
Jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki?

Jak krok po kroku przeprowadzić audyt marki?

Być może wydaje Ci się, że słowo “audyt” jest zarezerwowane tylko dla dużych korporacji. Prawda jest jednak taka, że każda marka potrzebuje co jakiś czas spojrzeć na swoje działania z lotu ptaka i sprawdzić, które z nich wymagają wzmocnienia, a jakie należy poprawić...

czytaj dalej